27 Şubat 2008 Çarşamba

Süper Teklifle Para Kazanmak

ezyrewards - earn free domains

Süper Teklif merak eden arkadaşlarıma hitaben...Gerçi verdiğim bilgiler süperteklifin sitesinde mevcut olsada araştırmak istemeyen veyahut bu bilgileri sitede bulamamış arkadaşlar için burda da yayınlıyorum.
Resime tıkladığınızda benim referans linkime ulaşacaksınız.Yeni kayıt olucak arkadaşlara önerim kendilerininde referans kayıtları olmasını istiyorlarsa, referans kayıtla başlamaları...
SüperTeklif bir İzinli Pazarlama Platformudur!
Tanıtım mesajlarının tümü, sizin izninizle ve yine istediğiniz sayı/sıklıkta gönderildiği için SüperTeklif tarafından 'İzinli Pazarlama Çalışmaları' diye adlandırılır.
İzinli Pazarlama Çalışmaları çerçevesinde okuyacağınız her mesaj size Puan olarak geri döner!
Puanınızı Nasıl Nakde Çevirirsiniz?
Puanlarınızı nakde çevirmeniz için önce 100 YTL karşılığı olan 100.000 Puan'a ulaşmanız gerekmektedir. 100.000 Puan'a ulaştığınızda 100 YTL'niz dilerseniz SüperTeklif.com tarafından daha önceden belirtmiş olduğunuz banka hesap numarasına yatırılacaktır. SüperTeklif tarafından yapılacak ödeme esnasında TC Kimlik numaranızı belirtmeniz zorunludur.

Puanınızı Nasıl Artırırsınız?
Daha fazla Puan kazanmak ve puanınızı artırmak için üye olduktan sonra ilk yapacağınız iş, arkadaşlarınızı SüperTeklif'e davet etmek! Onlar davetinizi kabul edip SüperTeklif'e üye oldukça, SüperÜye listeniz genişler. Böylece tanıtım mesajları daha fazla kişiye ulaşır ve okunan tanıtım mesajları da Puan olarak kazancınıza eklenir.

Davetinizle üye olanların SüperTeklif'e kazandırdığı üyeler de tanıtım mesajlarını okusun, siz yine Puan kazanın!

SüperTeklif'te sadece kendinizin ve sizin davetinizle üye olanların okuduğu mesajlardan Puan kazanmazsınız. SüperÜye listenizde 2. seviye ile 6. seviye arasında yer alan üyelerin okuduğu tanıtım mesajlarından da azalan oranlarda Puan kazanırsınız. Böylece siz bir tanıtım mesajı almasanız bile, SüperÜye listenizde yer alan üyelerin okuduğu mesajlardan da Puan kazanır; böylece Puanlar'ınızı çok hızlı bir şekilde nakde çevirme imkanı bulursunuz.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...