25 Nisan 2009 Cumartesi

Veryansın Alayına

Kaldırıma park eden arabalara...
(Altyapısı eksik yapılaşmamızda, belediyelerin her yaptığı otopark'ı alkışlıyorum.)
Yayayken, ehliyeti nerden aldın diye şöferlere veryansın edenlere,
Şöfer koltuğunda veyahut yamacında otururken de şu yayalarda yolda yürümeyi bilmiyorlar diyenlere...
(insanlık halidir diye hoşgörü gösterebilenleri alkışlıyorum.)
Kaldırımda kimsenin yürümediğini zanneden, ayaküstü muhabbet edenlere...
(Gel kenara deyip muhabbetin akışını hemen yan tarafta devam ettirip, kaldırımdan insanların geçmesini sağlayan insanları alkışlıyorum.)
Veryansınım gözümle gördüğüm yere en fazla 5 dakikamı alıcakken yarım saatte gitmemi sağlayanlara...
Araba yürümüyor bari, ayaklarımı kullanayım dedim, ne fayda! Kimisi kaldırımı parsellemiş konuşuyorlar, kimisi arabasını park etmiş, engelli koşu parkuru mübarek. Koş emrah, koş...
Bugünkü parkuru başarılı bir şekilde bitirdikten sonra Wipeout'da başarılı olabileceğim inancı geldi.Katılsam mı acaba?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

haklısın valla :)

gezergen dedi ki...

Keşke haklı olmasam, keşke abartıyor olsam...
:((

Adsız dedi ki...

gezergen sen demesende , ben her gun blogları okuken senınkınıde tıklıyorum.unuttugum zamanlar vardır ama genelede tıklıyorum :)google reklamları felan dıyo ya :) ne varsa tıklıyorum :)

Adsız dedi ki...

yandakı elma zayıflama yıda tıklıyorum :) asagıdakı yesıkoy felanıda tıklıyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...