30 Aralık 2009 Çarşamba

2009'a Veda

Geçen sene yazdığım yazının geçerliliğini yitirmediğini farkedince ve hala yazdıklarımın arkasında durunca eskisinin sadece tarihlerini değiştirerek yayınlamaya karar verdim. 2008'e veda yazımı okuyup karşılaştırabilirsiniz.Yaşanmış ve bitmiş bir süreç 2009...
Yine politik çalkantılarla, savaşlarla, kana bulanmış 2008 üzerine neler anlatılabilir ki... Hepsi sinir bozucu.
Tarih denilen şey; anların sayısal değer kazanıp, bizlerin her geçen anı imgeleştirebildiğimiz bir kavramın yıllar hanesinde 1 sayı artmasıyla yeni umutlar hayal etmek, hayalperestlikten öte bir şey değil.
2009 bitti ve 2010'la yeni bir sürece girildiğini farzedenler, yeni bir süreç filan söz konusu değil var olan süreç devam etmekde, kıyım ve acıları hergeçen gün daha da artmakta.
Ben de 2010'un 2009'den daha iyi geçeceğini düşleyebilmek isterdim.Olmayacağını bile bile de bunun hayalini kuramıyorum.2010'un daha iyi geçebilmesi için sadece ve sadece çözümlere ihtiyacımız olduğu kesin.Ancak sorunlarımızı halletmek yerine mevcut sorunlara hep yenileri eklenmekte, sürekli sorunlar türetilmekte, bu arada bir şeyler arada kaynatılmakta ve sonrasında da karşımıza daha büyük sorunlar olarak çıkmakta.
Neticede kaos ortamı...
Ben 2009'u hiç sevmedim, 2010'dan da umutlu değilim, kesin depresyondayım :)
Uzun lafın kısası iyi veya kötü yaşanan 2009, hoşgelmesi beklenen 2010.

1 yorum:

siminya dedi ki...

kim sevdiki ikibindokuzu.. herşeye rağmen mutu yıllar hepimize

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...