10 Şubat 2011 Perşembe

Gösteri Devam Etmeli


Şov mast go on ingilizcesinin söylenişiyle, türkçeleştirilmiş başlıkdan da anlaşılacağı üzere blog sayfam yayın hayatına devam ediyor. Anketime göstermemiş olduğunuz yoğun ilgisizlik için de teşekkür ederim.
Anketde oy kullanan 17 kişinin 16'sını kendim kullandım. Oy kullananlar umarım birbirini tanımıyordur veyahut umarım bir kişi 2 tane oy kullanmamıştır.
Aslında tası tarağı toplamış, blogumu yayından kaldıracaktım. Bütün planlarımda blogumu kapamak üzerineydi. Kapanış konuşmam bile hazırdı. Kapanış konuşmamı yayınlamasamda taslak olarak saklayacağım. Güncelliğini yitirmezse kapatırken yayınlarım. Bir yorum değiştirdi planları, gidişatı...
Yazdıklarımı önemsediğini klavyesiyle yazılaştıran Pınar Hanım'a teşekkürlerimle...

2 yorum:

gamze a. dedi ki...

vala ben kullandım oy :)iyi oldu gitmediğin .

gezergen dedi ki...

Konuyu güncelleyip Gamze Hanım'a da teşekkür etmem lazım şimdi. Artık ben gitmem ki :D

Teşekkür Ederim...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...