7 Ağustos 2011 Pazar

Sen Ne Ayaksın?

"Sen ne ayaksın ha, söyle bakayım" bakışıyla bakan hatunun resmi için sen ne ayaksın başlığı atsam da yazımla  hiç alakası yok.
Aslında tek amacım karmaşık duygularımdan bahsetmek istiyorum. Ayağım kaşınıyor, hemi de çok kötü bir şekilde. Kaşıntı sinirlerimi bozuyor ama kaşırken tatlı tatlı pek bir hoş oluyor =D Karman çorman durumdayım. Ha bir de demin osurdum. Karnımda ki ağrıdan da kurtuldum. Dünya ne güzelmiş duyguları yaşatan bu osuruktan aldığım keyfi uzatmak içinse, elimi koltuğumun altına koyup pırt pırt sesleri çıkarttırıyorum. Burnumda da nefes almamı zorlaştıran bir şeyler var sanki. Ekskavatör parmaklarımı kullansam mı diye düşünüyorum.
Bugünlerde biraz kendimi güçsüz hissediyorum.50 kaplan, 5 geyik, 4 köpek, 6 kedi, 22 karınca gücünde olan ben, 22 karıncamı yitirmiş gibi hissediyorum.
Ha bir de en önemlisi acıdan kurtulmak için daha büyük acı çekmek gerekebiliyormuş. 20'lik gömülü dişimden kurtulmak bu kadar acı vereceğini bilemedim. Hayatın acı gerçekleri işte...
Ya farklı bir konu da facebook; tanıyor olabileceğim kişiler arasına taş gibi hatunlar koyuyor ve sonra tanımıyorum ama tanışalım diyorum. Ekleme talebi yolluyorum. Sen bu insanı tanımıyorsun, tanımadığın insanlara ekleme talebi yollama diyor. Eee arkadaşım olabileceğimi sen söyledin. Gösterme bari de dünya da öyle güzellikler olduğunu bilmeyeyim.
Bir de Doctor Who dizisi kafama çok takılıyor. Denk geldi mi seyrediyorum. Nedense izlemekten kendimi alamıyorum. Zap dürtülerimi yitiriyorum. Dizide ki dalek midir nedir? o son teknoloji yaratıklara bayılıyorum. İmha et, imha et diye dolaşıyorlar ortalıkta. Ağızlarına bir çakıcan =D Herkesin o yaratıklardan kaçışını seyretmeden edemiyorum işte. Dizinin konusu daha farklı tabii de, benim diziden anlayabildiğim bu.
Bu saçma yazıya biraz ilgi çekebilmek için erotik bir resimle süslemek lazım. Nasıl da işveli oturmuş, ohhş  yerim ben onu... =D 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

asil sen ne ayksin üstad simdi nyin kafasini yasiyosun. pirt pirt iidi. güldüm :))))

gezergen dedi ki...

Adsız bu sene hububat fiyatları ne olacakmış haberin var mı?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...