14 Eylül 2011 Çarşamba

Yüce Ruhum


Powered by mp3skull.com

Seni ilk gördüğümde anladım...
Gözlerinin içine baktığımda, kendimi cennette hissettiğimde anladım...
Gözlerinin içine bakarak bile sonsuza kadar yaşayabileceğimi düşündüğümde anladım...
Bu o olmalı, kesinlikle o olmalı dedim.
Elini ilk sıktığımda sıradan bir elle tokalaşacağımı zannedip de, şaşkınlık içinde kaldığımda anladım...
Sıcaklığını elimden kalbime doğru hissettiğimde anladım...
Kalbim sen için çırpınırcasına çarptığında anladım...
Sen o'sun; hayallerimde yarattığım, bir ömrü paylaşacağıma inandığım insansın. Ruhunun güzelliğini hissedebildiğim, Yüce Ruhumsun...
Ne yapacağımı, ne söyleyeceğimi bilememenin verdiği karın ağrısıyla, güneşli, ışıl ışıl bir günde, bulutların üzerinde hissederken, seyrettim gidişini. Gidişinin acısıyla,hüznüyle dökülen gözyaşlarımı hiç silmedim. Yolcunun arkasından çabuk geri dönsün diye dökülen su gibi toprağa düşmesine izin verdim. Çabuk geri dön diye. Benim ol diye, senin olabileyim diye...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

uuuuuu beklenilmedik bir performans. bir gunde 2 konu. bugun aski kesfetmisiz galiba :D)))))

gezergen dedi ki...

bilmiyorum aşkı mı keşfettim!
Aşktan ziyade, gidenlerin arkasından bakakalmaya alışamadığımı keşfetmiş gibiyim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...