1 Ocak 2012 Pazar

Yine Yeni Bir Yıl


Ne çabuk eskitiyorsunuz şu yılları. Habire yeni yıl. Uzun ömürlüsü yok mu bu yılların. Her sene, her sene yeni yıl...
Yazılarımı okuyanların bildiği üzere 2011'e girmedim. Hala 2010'dayım. 2011'e girmeyi denedim. Bir bacağımı soktum. Baktım giremeyeceğim, boşverdim.
Lakin 2012'ye gireceğim mirim. Giremedikce girmeyi deneyeceğim. Giricem, çıkıcam, giricem, çıkıcam... Ta ki 2012'yi becerene kadar. 2012'yi becerdiğimde ohhhh misss =D 2010'dan kurtulup 2012'ye girmiş olacağım.
2012'de en büyük dileğim ısıtmalı klozet kapağım olması. 2012 bana ısıtmalı klozet kapağını versin, ben de mıçarken 2012'yi düşüneyim. Mıçtığımın 2012'si bol aksiyonlu olacağa benziyor. Herkes kıyamet kopacak mı diye bekleyecek. Eğlenceli olacak. Çok sevdiğiniz dünya yok oluyor. =D
Afrika'da ki insanlar hangi yıla girdiler bilmiyorum ama orada ki açlıkla yaşadıkları senenin sayısı her ne olursa olsun yaşadıkları seneyi sevmediklerine eminim.
Her neyse bol eğlenceli yıllar...

2 yorum:

nomen dedi ki...

Gezergen

Ne hoş yeniden yazmanız! İnanın ben de kıyısından döndüm yeni yılın. Girmedim, giremedim bir türlü. Haklısınız, şu yılların uzun ömürlü olanı gerek bize.

Sabah, yazınızla gülümsemek güzeldi.
Elinize, yüreğinize sağlık.

gezergen dedi ki...

nomen

Ne hoş yokluğumun farkedilmesi! Ben hiç bir yıla giremeyeceğim bu gidişle =D

Yorumunuzla benim de yüzüm gülümsedi :)
Teşekkür ederim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...