12 Ağustos 2012 Pazar

Unutulmayan

Unuttum derken yine hatırlarsın, yalan olur unuttum deyişler... Unuttum demek; kendini kandırmak demek...

Unuttum demek; karşında ki yüreği acıtmaya çalışmaktır ama asıl yüreği acıyan kendinsindir. Gerçekten unuttuysan neyi unuttuğunu bilmemelisin. Birileri söylemeli sana onun ismini, sen ise hatırlayamamalısın. Yüreğin onun ismini haykırırken, unuttum demek, karşında ki yüreği acıtmaya çalışmaktan öte bir şey değil. O yürek bundan haberi olmayacaksa, kendini kandırmaktan başka bir şey değil...
 
Dürüst ol, en azından kendine. "Seviyorum, hala seviyorum" diyebil. Hayat ertelenecek kadar uzun değil. Yüreğinin haykırışları izin vermeyecektir o ismi unutmana. Kendine acı çektirmek istiyorsan, unutmaya çalış. Ya o unuttuysa, yine de sen unutma ama haykırma sevdiğini. Keza duymayacaktır. Gidişi kabullenmektir, unutmamak. Onu çok seviyorsan, hayallerde bile güzeldir. Başka birisini sevmene engel olmaz, korkma. Sevgi dolu bir yüreğin varsa, sevecek başka birisini bulabilirsin...

Yaşam da, sonsuzluk da sevgidir. Sevginin gücüyle sonsuzluğa uzanan bir yaşama uzat elini...

Dipnot : Kendime seslendiğim bir yazıdır.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...