12 Ağustos 2008 Salı

Sigarayı Bırakmalı

smoke_09.jpg
Resimlerin büyük hali için üzerlerine tıklayınız...
Sigarayı bırakalı nerdeyse 1 ay oluyor.Kavuştuğum zindeliği sizlerle paylaşırsam belki sizlerde sigarayı bırakırsınız diye düşündüm;
Sigarayı bırakmak ne kadar zor olsada, bırakmak istedikten sonra bunu er ya da geç yapacağınıza emin olabilirsiniz. İlk önceleri kendime sınırlama getirmiştim. Günde en fazla yarım paket içerken sonrasında 7'ye de düşürdüm.7'den 4' e düşürdüm.Uzun zaman günde maksimum 4-5 sigara içtikten sonra en sonunda sigarayı bırakabildim. Rahatsızlanmasaydım aslında uzun zaman daha giderdi benim sigara perhizim de, rahatsızlanınca bir anda bırakıverdim. Arasıra canım istese de sağlıklı yaşamaya karar verişimi, sigaranın ne kadar gereksiz ve saçma bir şey olduğunu hatırlatıyorum kendime.Neticede 16 senelik sigara tiryakiliğimi noktaladım ve sigarasız yaşayabiliyorum ve eskisinden daha zinde bir şekilde. Sağlığınıza ve cebinize hiçbir faydası olmayan şu meleti herkesin bırakabilmesi dileğiyle...
smoke_12.jpgsmoke_13.jpgsmoke_14.jpgsmoke_17.jpg

gary_01.jpg gary_02.jpg gary_03.jpg

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...