4 Şubat 2010 Perşembe

Büyük Buluş: Zeka Aslında Hangi Organımızda!!!


Büyük bir buluş...
Dünya tarihine geçmeye hazırlanan gezergen blog ekibi, açıklamasını yapıyor.Evet, açıklıyoruz zekayı hangi organımızla kullandığımızı...
AZ SONRA!!!
Bunu açıklamadan önce zekayla ilgili düşüncelerimizden bahsedelim. Kimse zeki olmadığını düşünmek istemez ve kime sorarsanız sorun ben zekiyim der.Ama en büyük zekilik insanların zekasını gizleyebilmesidir.Yani aslında ben aptalım dediğinizde zekanızın ne kadar üstün olduğunu gösterirsiniz.
(He he açıkladığımız bu düşüncelerle nifak tohumlarını ekmiş bulunuyoruz. Herkes böyle olduğuna inanacak ve zeki olduğunu göstermek için ben aptalım diyecek :D. Herkes "Ben Aptalım" dediğinde de ben ortaya çıkıp "En Zekiniz Benim" diye bağıracam nihahaha :D Dünyanın tek zeki insanı ben olucam.)
İşte büyük buluşu açıklıyoruz. Şok ŞOK Şok ŞOK!!!
Anlattığım gün geldiğinde, zeka bulunduğu organı değiştirecek :D ama şimdilik bilindiği yerde.Değişime uğrayacak organı çok merak eden olursa, ismini kulağına fısıldayabilirim :D
Resim Alıntıdır.Buraya Tıklayarak Resmin Bulunduğu Sayfaya gidebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...