20 Kasım 2010 Cumartesi

Karanlık Yalnızlık

Karanlıkta mı yalnızlık daha hissedilir oluyor ya da yalnızlık mı karanlıklara sürüklüyor insanı bilmiyorum. Belki her iki seçenekte doğru.
Karanlık, yalnızlık ve müzik... Derin bir melankoliye sürüklüyor insanı ama güzel. Yaşamı hissediyorsun; soluk alışverişleri, saatin tıkırtısı, durup dururken ses çıkartan eşyalar ve gecenin sessizliği. Kısacası etrafını çevreleyen herşeyi daha iyi hissediyorsun. Seviyorum bu duyguyu. Yaşamak için istek uyandıran hayaller kurmamı sağlıyor. Sigaramın dumanında hayaller türetiyorum. Herşeyin daha güzel olduğu, daha yaşanılır bir dünyada olduğumu hayal ediyorum. Karanlık, sigaramın dumanı, müzik ve yalnızlığıma dönüp bakıyorum; yok öyle bir dünya. Yeni bir hayal...
İnsan hayallerde herşey olabiliyor ya, süper bir şey. En uçuk hayalim de dünyanın en yakışıklı adamı olup bütün kızların ismimi sayıklaması.Karanlık ve saz arkadaşlarına dönüp bakıyorum; yok öyle bir dünya...
Son zamanlarda gecenin sessizliğine düşman müziğim Adam Hurst. Dinleyin beğenicek misin bakalım...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Müzk gzel dert etme bırsei paylasim guzel

gezergen dedi ki...

@adsız
Müzik kesinlikle çok iyi. Bir şeyi dert etmiyorum. Gecenin yalnızlığında canım sıkıldı, müzik melankoliye sürükledi, böyle bir konu oldu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...