23 Kasım 2010 Salı

Ben Bir Şey Buldum Galiba...

Büyük bir heyecanla açıklıyorum yeni buluşumu; PARASİTENZİ kelimesi. Süper bir kelime, benim çok hoşuma gitti. Bu kelimeyi bir yerlerde kullanmak lazım. Parasitenzi kelimesini buldum ama nerede kullanacağımıza dair hiçbir fikrim yok.Yine de süper bir buluş, parasitenzi kelimesi. Bu arada süper buluşlarımla kendimin dahi olduğundan şüphelenmeye başladım. Yoksa ben dahi miyim...?
Birde bir şeyi 40 defa söyleyince olurmuş ya. Ben şimdi bu blogun Türkiye'nin en çok okunan blogu olduğunu söylesem, sizlerde bu yazıyı 40 gün, 40 defa okusanız, bu gerçek olabilir mi? Çok merak ediyorum bu olayı. Deneyelim mi?

Resim üzerine tılanıldığınızda, resmin sahibinin sayfasına gidebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...