6 Aralık 2010 Pazartesi

Yüzyılın Buluşu (Bu sefer ki buluşum Dehşet Verici)

Kesinlikle dahiyim ben :D Süper buluşum; Gazlarımızı Özel Toplama Haznesi. Bu alet için kısaca baş harflerini birleştirmeyi düşünüyorum. Daha kısa ve daha anlaşılır olur gibi. Yani kısaca G.Ö.T.H.
G.Ö.T.H. makinesi; osuruk (En Doğal Gaz) diye tabir ettiğimiz gazımızı depolamak için kullanılacak bir alet. Süper bir buluş dediğinizi şimdiden duyabiliyorum. Artık osurmak utanılacak bir durum olmaktan çıkmış olucak. Vatana, millete hayırlı bir iş yapmış olucağız. Kendi doğal gazımızı kendimiz üretebilmiş olucağız.
Kullanımını kısaca anlatmak gerekirse; Gazlarımızı Özel Toplama Haznesinin vakumlu borusunu osuruğumuzun çıktığı deliğe güzelcene yerleştiriyoruz ve afiyetle osuruyoruz.
Kullanım Alanlarını Kısaca Anlatmak Gerekirse; Şimdilik ısınma amaçlı.
İleride oluşturulacak daha büyük depolama sistemleriyle elektrik bile üretmeyi düşünüyoruz. Vay diyorsunuz di mi? Yıllarca boşa osurmuşuk diyorsunuz di mi? Hehe heeee Osuruğunuzu düşünen birisi var artık ve değerlenecek osuruklarınız.
Bloomberg tv'de Dragons diye girişimcilere destek olan bir program vardı ona katılıp "Osurukları depolamak istiyorum, bu iş için %10 hisse karşılığında 7.5 milyon TL istiyorum" demeyi hayal ediyorum. Akabinde 7.5 milyon tane tokat yeme garantisi var bu işin ama :D

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...