10 Aralık 2010 Cuma

Onca İnsan Arasında 90. Oldum

Bir gün 90. olduğuma bu kadar sevineceğim ve blog yazmaya başladığımdan bu yana da bu kadar yüceltileceğim aklımın ucundan geçmezdi. 90. olmak ne güzel bir durummuş. Bu mutluluğu yaşatan Kıreyzi Görl 'e teşekkür ederim.  90. olmanın hediyesini almış gibiyim aslında. Blogum adına yazılmış özel bir yazı, süper oldu işin doğrusu.
Umarım müteşekkir olduğum Kıreyzi Görl 'e layıkıyla teşekkür edebilmişimdir.
Teşekkürler...
90. olmak ne demek peki; 90. izleyici olmak demek. 90. izleyicisine hediye vereceğini açıklayan Kıreyzi Görl 'ün izleyicisi olmak demek. Hediye vereceğini bana özel bir yazıyla ilan etmesi demek. Blogumun ismini onun blogunun en üstünde görmek demek. 90. olmak işte böyle bir şeymiş...

3 yorum:

Kıreyzi Görl dedi ki...

Oha. Ben de mutlu oldum. <3 Mutluluk olduk hep birlikte.

Kıreyzi Görl dedi ki...

Oha. Ben de mutlu oldum. Mutluluklu olduk birlikte. <3

gezergen dedi ki...

Senin sayende :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...